Logo

Prigovori

Koje je bilo vaše shopping iskustvo?
Što mislite o ponudi u našoj trgovini?
Jeste li u potrazi za artiklom, ali ga ne možete naći ?
Dali ste bili ugodno iznenađeni ili ljuti oko kupovine?
Bili ste oduševljeni s našim oglasom?
Što učiniti i kako otkazati kupovinu?

Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

Tel:+385 99 216 36 24
Mail:info@pan-tech.hr
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00h

PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Ljudevita posavskog 13, 10360 Sesvete ili putem elektroničke pošte na adresu: info@pan-tech.hr . Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

NAPOMENE:

Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se u reklamacijski centar na pregled odnosno dijagnostiku, kako bi Prodavatelj mogao valjano postupiti po prigovoru i eventualno uvažiti zakonska prava Kupca.

Reklamirani uređaj ćemo zaprimiti u Instar reklamacijskom centru uz pisani prigovor odnosno zahtjev kupca, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.

Radi ostvarenja svojih prava, prije poduzimanja bilo kakvih radnji u svrhu ostvarenja tih prava, detaljno pogledajte upute u Općim uvjetima. Za opće uvjete kliknite na link OVDJE.